• uludağ sözlük ün en kalitesiz yazarları

    39.
    Dingili silicem tamam alıngan mal.
    Nasıl gelicem diyor yahu, magradami yaşıyorsun be adam, ak parti ve Tayyip baba her tarafa metro yaptı, otobüs var.
    istanbul seyahat e bin, Silivri otogarda in, ben ekibi gönderip aldırdım seni. Geleceğin tarihi yaz yeterli.
    4 -3 ... atechso
  • atechso beyni

    11.
    jajajajajajaaa...
    oytuncuğum çok mu kızdın.
    -3 ... atechso
  • tengir budun

    949.
    Eski nar sözlük yazarı.

    Türkçü artigi, fırıldak.

    Tengir gel iki kıvırma günümüz şenlensin, portakallarinin arasına dolar sokariz.
    12 -13 ... atechso
  • bir kızın içine boşalmak

    80.
    bir kızın içine boşalmak
    2 ... atechso
  • recep tayyip erdoğan

    29161.
    Dolar 10tl olsada sen bizim önderimizsin. Seviyoruz seni reyiz.
    recep tayyip erdoğan
    Öl de ölelim,
    7 -18 ... atechso
  • yüksek iq lu kaliteli yazarlar listesi

    6.
    (bkz: s h a k t a r v8)
    (bkz: essy)
    (bkz: oytunkaran)
    (bkz: asuregibisurat)
    (bkz: dr harleen quinzel)
    (bkz: vamonos)
    (bkz: atechso)
    (bkz: erector)
    (bkz: tengir budun)
    (bkz: afet hoca geliyo ihihi)
    (bkz: komunist patron)
    (bkz: raduyev)
    (bkz: hexa gram)
    (bkz: goodbadnotgod ii)
    (bkz: Kemalist tokatlayan)

    liste dışındaki yazarlarda kalite ve iq yok maalesef, bildiğiniz çöp.
    5 -23 ... atechso
  • uludağ sözlük halı saha maçı zirvesi 2018

    19.
    izmir'de ki kadroya benimde ekleyin, maç sonrası rakı çupra yaparız kâfirler.
    ... atechso
  • yazarların sevişmek istedikleri yazarlar

    45.
    Asuregibisurat
    Sabahlar olmasın yavrum.
    2 ... atechso
  • a haber

    1292.
    Doğru ve tarafsız haberciliğin kalesi.

    Asla bir Fox TV gibi balon ve şişirilmiş haber göremezsiniz bu kanalda, iyiki varsın a haber.
    4 -15 ... atechso
  • dolar 10 tl olsa da oyum ak parti ye

    33.
    ak parti ve tayyip erdoğan sevdalılarının mottosu olan söz.

    ABD doları nin köpeği olacağıma ölürüm daha iyi.

    seviyoz seni uzun adam.
    2 -5 ... atechso
  • tengir budun

    939.
    Fırıldak.
    tengir budun
    7 -9 ... atechso
  • buralarda taci diye bi hıyar varmış

    1.
    Taci adında bir hıyarın olduğu duyulup, kim olduğu bilinmeyen kişiye dair kurulan cümledir.

    kimse çıksın mk. bişi denicem.
    2 ... atechso
  • uludağ daki erdoğan destekçisi akpliler nerede

    3.
    Taci buradayız ve emri verdik.
    uludağ daki erdoğan destekçisi akpliler nerede
    1 -3 ... atechso
  • imf nin türkiye den borç alması

    7.
    Ak Parti'nin zamanında gerçekleşen olaydır.
    Tayyip baba köpek yaptı hepsini kapısında.
    1 -1 ... atechso
  • berat albayrak

    294.
    Seni sevmeyen ölsün lan.
    Kral adam.
    -15 ... atechso
  • doların yükselmesine sevinen tip

    3.
    Kemalik finodur.
    Kemik görmüş gibi sevinip kuyruk sallıyorlar.
    3 -11 ... atechso
  • dolar yükseldi diyenlerin tutuklanması

    4.
    Artık iyice kontroldan çıkan bu provokatör kitleye uygulanması gerekir.
    Tiksinlar içeri bunları.
    3 -4 ... atechso
  • 2018 ekonomik krizi

    161.
    2018 ekonomik krizi
    5 -5 ... atechso
  • berat albayrak ın istifa etmesi

    3.
    Hayallerde yaşıyor bazı kemalik finocuklar.

    inadına berat, inadına Tayyip Erdoğan.
    Kudurun amk.
    -8 ... atechso
  • dolar yükseliyor diye ak partyi suçlayan mal

    9.
    artık görmekten biktigimiz mallardir.

    bı bitmediler amk.

    şimdide dolar 6 tl yi geçti diye,boğürüyolar mallar.

    olum dünyada dolar lobisi denilen bu olay var, rakı içmekten beyinleri sulanmış bunların yahu.

    Edit. Malın biri de çıkmış ohrocot olmodon okonomo olmoz diyor.
    Arkadaşım bı bok bildiğiniz yok bari yorum yapmayın, lobi var diyoruz, mal ihracat diyor yahu.

    Edit2. Bu suçlamayı yapanların çoğunun kıyısında köşesinde doları vardır, ak partimizi suclayacagina bozdur kardeşim dolarların, yemiyor değil mi, o zaman uza.
    4 -55 ... atechso
  • yeni şeyler getiriyorum