• hande fırat

    74.
    Dün akşam CNN Türk de Muharrem ince konuşurken pis pis siritan kadın.
    1 -1 ... atechso
  • 25 mayıs 2018 muharrem ince uşak mitingi

    3.
    Hahahasilktir.
    Topu topu 100 kişi ye konuşuyor Muharrem efendi.
    Tam bir komedi.
    -7 ... atechso
  • muharrem ince nn cumhurbaşkanı olamayacağı gerçeği

    1.
    Bir realite.

    25 Haziran'da kesin seçim sonuçları açıklandığı zaman provokatörlerin ve fetöcülerin suratına tokat gibi inecek gerçektir.
    5 -16 ... atechso
  • otuz kırk yaş arası kadınlar

    3.
    Vajinaları alev alev yanan karıların.
    Bide boğa burcuysa itfaiye bile zor söndürür.
    -1 ... atechso
  • akıllı kadınlar

    43.
    Yoktur.
    Karılarin yarım beyinli doğduklarında bilmeyen kişi beyanidir.
    1 -2 ... atechso
  • atatürk ün hiç iftar daveti vermemiş olması

    15.
    Yadsınamaz gercektir.
    Kemalik finolar in suratına şırapppp diye carpiyoruz.
    -5 ... atechso
  • 25 mayıs 2018 meral akşener kayseri mitingi

    5.
    Topu topu 50 kişi var miting meydanında yahu.
    insan buna miting demeye utanır müminler.
    2 -2 ... atechso
  • tamirciye zorla oral seks yapan kadın

    1.
    Bize denk gelmez böyle karılar yahu.

    20 Nisan günü ABD’nin Kuzey Karolina Eyaleti’ndeki Fayetteville bölgesinde yaşanan olaydır.

    Tamirci olaydan sonra gidip kadını şikayet etmiş, pislik herif.

    47 yaşındaki Mildred Newsome, evine gelen tamirciye tecavüz etti. Mağdurun elini göğsüne koyan kadın, bütün itirazlarına rağmen adama zorla oral seks yaptı.

    3 -2 ... atechso
  • ak parti seçmeni

    1289.
    Recep Tayyip Erdoğan sevdalısı kitledir.
    Kudurun AMK.
    1 -3 ... atechso
  • kemalistlerin orucu kabul olur mu

    13.
    Kesinlikle olmaz.
    330 gün rakı içip alem yap, sonra ramazanda oruç tut.
    kul u kaldıran bilirsiniz ama Allah i kandıramazsıniz, müminler.
    Boşuna aç kalıp oruç show yapmayın yahu.
    1 -13 ... atechso
  • recep tayyip erdoğan

    29059.
    25 haziran sabahı yeni bir türkiye ye uyanacağız.

    Recep Tayyip Erdoğan ı cumhurbaşkanı yaptıracağız.

    Seviyoruz seni uzun adam.
    5 -15 ... atechso
  • muharrem ince ye bir mesaj bırak

    1.
    Dolar 4,78 oldu mutlu musun fizik öğretmeni Muharrem efendi.

    iyi bi siyasetçi olabilirsin ama devlet adamı olamazsın, yol yakınken vazgeç Cumhurbaşkanligi sevdasından.

    Muharrem ince ye bırakılan mesajlardir.
    1 ... atechso
  • e devlet üzerinden oy vermek

    1.
    24 haziran seçimlerinde uygulamaya geçeceği söylenen sistem.

    Bu sistem sayesinde devlet seçimlerde harcanan bı çok ek kırtasiye ve personel harcamalarından kurtulur.

    Gerçi kemalik kitle şimdi buna da karşı çıkıp, biz istemezük diyecektir.
    -1 ... atechso
  • ayyaş ayyaş ülke yönetmek

    8.
    Bir CHP klasiği dir.
    Ama artık o günler geçti beyler.
    Ayyaş siyasetçi istemiyor, halk.
    1 -9 ... atechso
  • metin külünk

    56.
    Doğruları konuşan siyasetçi.
    Tayyip Erdoğan sevdalısı kral bı abimizden.
    -6 ... atechso
  • 15 temmuzda muharrem ince neredeydi

    1.
    Cevabı merak edilen soru.

    Genel başkanı topukları yağlanmış kaciyordu o ispatlandi zaten.

    Muharrem Birileri ile bira içip alem mi yapıyordu acaba.
    -9 ... atechso
  • recep tayyip erdoğan ın rakı içmesi

    71.
    Hahahahahasilktir.
    Kim inanır lan bu palavralara.
    ... atechso
  • muharrem incenin alkol tedavisi görmesi

    1.
    Bı an önce başlanması gereken tedavidir.
    Yeni bı siroz vakası istemeyiz.
    5 -2 ... atechso
  • asla kızıyla evlenmem dediğiniz şehirler

    180.
    izmir.evet.
    Sebep malum geniş oluyorlar.
    1 -1 ... atechso
  • recep tayyip erdoğan ın üniversite arkadaşları

    20.
    Üniversite arşivi orada duruyor, isteyen gidip Araştırma bilir yahu.
    Arkadaş ne boş beleş insanlarımız yahu.
    1 -2 ... atechso
  • yeni şeyler getiriyorum