• vartolu saadettin

    46.
    Kicina karanfili tiktilar sonunda.
    Cakma mafyanin.
    -2 ... atechso
  • tayyip erdoğan ın kadir mısıroğlunu ziyaret etmesi

    1.
    Kemalistleri kudurtan ziyarettir.

    Baskomutanimiz ustadlarin ustadi kadir hocamizi ziyaret etmesi olayodir.

    tayyip erdoğan ın kadir mısıroğlunu ziyaret etmesi

    Reyiz ve hocamizi seviyoruz.
    Oldesinler olelim.
    2 -10 ... atechso
  • jet sosyete

    66.
    Kalitesiz komedi seyi.

    Aksam yayinladiklari yetmemis gibi sabah sabah yine ekranlarda olan sacma salak bisi.
    1 ... atechso
  • gülay özdem

    163.
    Ekranda orgazm olur gibi haber okuyan kadin.
    ... atechso
  • bilal erdoğan

    757.
    Karizmasina kurban oldugum yiğit.
    bilal erdoğan
    Geleneksel sporlarin ihyasi formunda konusuyor.
    1 -5 ... atechso
  • hadi be oğlum

    13.
    Kivanc tatlitug un karin ustu baliklama atladigi film.
    izledim senaryo kotu, ilk yari sikintidan patladim.
    Kivanc i begenen kizlar gitsin.
    ... atechso
  • 20 şubat 2018 bayern münih beşiktaş maçı

    114.
    20 şubat 2018 bayern münih beşiktaş maçı
    Almanlarin besiktasimizin icinden gececegi karsilasma.
    Besitas gerdege giren gelin misali kuskuyu yiyicek, kacinilmaz son.
    5 -3 ... atechso
  • konyaspor u yenemeyen bayern i nasıl eleyecek

    1.
    Besiktas 3/1 yener bayern i.evet.

    Bi tespit.
    -2 ... atechso
  • orantisiz zeka 3

    284.
    üstün zekası ve mütevazi kişiliği ile sözlüğe yõn vermek icin geri donmus yazar.
    1 -2 ... atechso
  • kemal kılıçdaroğlu nun ameliyat olması

    3.
    Yasiyormu merak edilen durumdur.
    Hadi insallah.
    1 -1 ... atechso
  • 4 5 yaşındaki kızına 1 5 sene tecavüz eden adam

    1.
    Manavgatta yasanan rezalettir.

    ayşe arman'ın bugün haber yaptığı yaratık.

    karısı 4. evre kolon kanseri ile savaşırken, hastanede baygın yatarken herif kendi öz evladına tecavüz ediyormuş.

    tam 1,5 sene... çocuğun kuyruk sokumunda kalıcı hasar var.

    anneye de tecavüz etmiş hatta kanserin ilerlemesine tecavüzler sebep olmuş olabilir bile deniyor.

    http://m.hurriyet.com.tr/...indaki-oz-kizina-40742451
    1 -3 ... atechso
  • vatanım sensin

    771.
    Genral cevdetin kizini yunan askeri leon beceriyor, izmir de ahlaki bozulma o yillarda baslamis anlasilan.
    2 -6 ... atechso
  • damacananın türk kızından daha seksi olması

    17.
    Damacanaya hakaret olan tespit.
    ... atechso
  • yemekteyiz hasret hanım

    6.
    Cok tatli bi hanfendi.
    Yarisma sonrasi istemeye gitcem bu kizi.
    -1 ... atechso
  • sözlükteki kemalist yazarları toplayıp dövmek

    2.
    En kisa zamanda yapilmasi gereken etkinlik.
    Esek sudan gelene kadar doveceksin bunlari.
    Edit.tamam hanim olanlarini dovmeyip, severiz.
    5 -11 ... atechso
  • sözlükte çomarlar neden gün geçtikçe artıyor

    4.
    Sozlukte sekiz secimi kaybetmis birini hala destekleyen cahil surusu, gelmis sizlikte cimirlir irtiyir diye dert yaniyor.

    Keske ulkeden silktir olup gitseniz.
    3 -4 ... atechso
  • kemalistler namaz kılıyor mu sorunsalı

    32.
    tabiki kilmiyorlar.

    birakin namazi bu kemalik kutle abdest bile almasini bilmez, cogu sokaklarda cenabet gezer.muminler.

    sonrada turbanli kadinlar elimizi sikmiyor diye goygoy yaparlar.

    Kadin senin.cenabet.elini neden siksin lan denyo.
    1 -8 ... atechso
  • bir kemaliste zorla ezan dinletmek

    5.
    Bos beles bi ugrastir.
    Gidin iki suriyeli doyurun daha sevap yahu.
    ... atechso
  • man adası belgelerinin sahte çıkması

    15.
    kk nun bi kez daha rezil oldugu durumdur.

    artik cikip baska bisi sallarsiniz kursuden.

    Takipsizlik karari verilmis yahu.

    Hala belgeler gercek diyenler var, ne iciyorsunuz olum siz.
    -7 ... atechso
  • atechso dan nefret etme sebepleri

    7.
    atechso dan nefret etme sebepleri

    Edit. Timur ozelini acar misin 1 dk, bisi sorucam size.
    3 -1 ... atechso
  • yeni şeyler getiriyorum